Vrácení a reklamace

 

VRÁCENÍ

Organizéry, výplňové polštářky, ručně šité personalizované doplňky

Všechny tyto produkty, jsou šité přesně podle Vašich přání a specifikací uvedených v objednávce. Díky tomu máte na výběr z velkého množství různých barev. Zároveň nám to dává možnost ohleduplnosti k životnímu prostředí, kdy nevznikají přebytečné kousky. Vzhledem k tomu, že se jedná o produkty šité na míru, nelze je po zakoupení vyměnit nebo vrátit.

Jsme zde pro vás a snažíme se vyjít vstříc Vašim potřebám. Pokud tedy máte zájem o vrácení některého z výše uvedených produktů bez specifické personalizace, neváhejte nás kontaktovat. V případě, že se jedná o výrobek s vysokou šancí na objednávku dalším klientem v dohledné době, rádi uděláme výjimku a na vrácení zboží přistoupíme. Tyto situace jsou vždy posuzovány individuálně.

Děkujeme, že si vážíte řemeslné práce a podporujete udržitelnou výrobu.

Ochranné fólie, řetízky na kabelky, pláštěnky na kabelky, věšáky na kabelky, stojany na psaníčka

U produktů z těchto kategorií máte jako spotřebitel zákonné právo vrátit zakoupené zboží do 14 dnů bez udání důvodu a odstoupit tak od kupní smlouvy. Zboží musí být nenošené a nepoškozené.

Postup pro vrácení zboží:

  • Nejprve nám na e-mail info@popona.cz pošlete informaci o odstoupení od smlouvy. Do e-mailu prosím přiložte vyplněný Formulář a přiložte kopii faktury.
  • Zboží prosím uveďte do původního stavu. Musí být vráceno kompletní a nesmí jevit známky opotřebení, nošení či poškození. Náklady na vrácení zboží nesete Vy jako kupující.
  • Zboží prosím pečlivě zabalte. Nejraději budeme, když zboží odešlete v původním obalu.
  • Pečlivě zabalené zboží můžete odeslat na následující adresu:

Popona
Františka Diviše 1427/54L
104 00, Praha 10
Česká republika
Tel.: 733 184 734

Kdy můžu očekávat vrácení peněz za vrácené zboží?

Jakmile vrácené zboží přebereme a zkontrolujeme, že není nijak poškozené, vrátíme částku za zboží stejným způsobem, jakým byla původní objednávka uhrazena. Proces vyzvednutí, kontroly a vrácení platby může trvat až 14 dní.

REKLAMACE

Mrzí že je něco v nepořádku. Prosím, ozvěte se nám na e-mail: info@popona.cz, abychom věděli, co se stalo a domluvíme se na dalším postupu. Berte prosím na vědomí, že reklamace se nevztahuje na běžné opotřebení a mechanické poškození.

Reklamaci vyřídíme do 30 dnů, v případě odstranitelné vady produkt rádi opravíme . Pokud se dohodneme na opravě zašlete nám zboží prosí čisté a vyprané, jinak nemusí být reklamováno.

Adresa pro zaslání reklamovaného zboží je:

Popona
Františka Diviše 1427/54L
104 00, Praha 10
Česká republika
Tel.: 733 184 734

Grafický návrh vytvořil a nakódoval Shoptak.cz