Původní logo značky Popona vzniklo, bez rozsáhlého plánování a hlubšího designerského záměru. Volba fontu byla instinktivní a fuchsiová barva přirozeně doplnila celkový vzhled. Po třech letech jsem se rozhodla výraznou fuchsiovou nahradit uklidňující béžovou. Toto byla jediná změna, kterou jsem vizuální identitě Popony za celé 4 roky dopřála. Zásadní obrat pro Poponu přišel v září 2023, kdy malá šéfová začala pravidelně chodit do školky. Tato změna mi dala možnost se více ponořit do podnikání a pomohla mi uvědomit si, že pro další růst Popony je vizuální identita klíčová. Nemám ráda nepromyšlené s impulzivní změny, které jsou pro klienty matoucí. Výběr správné agentury byl tedy zásadní.
Díky mému oblíbenému podcastu MikeOn Podcast jsem narazila na inspirující příběh zakladatelek brandingového studia Heels Make Deals. Tento podnik vedený silnými ženami si mě okamžitě získal svým unikátním postojem k práci. Vzhledem k tomu, že moje klientela je převážně tvořena ženami, oslovila mě myšlenka, že při tvorbě naší nové vizuální identity bude práce prováděna s důrazem na detail a pohledem na věc, který rezonuje s klientkami Popony.
První setkání se zakladatelkami, Sabinou a Kateřinou, se stalo klíčovým momentem. Byla jsem okouzlena jejich elánem a nadšením pro female empoverment. Během schůzky jsem se s nimi sdílela celý příběh mého projektu a také vizi o budoucnosti pro značku Popona. Jejich nadšení a pochopení pro mé podnikání bylo hmatatelné. Bylo mi jasné, že jsem narazila na profesionálky ve svém oboru.
Období po odsouhlasení naší spolupráce bylo plné očekávání, ale naštěstí uteklo překvapivě rychle. Přestože má důvěra v Sabinu a Kateřinu byla maximální, tak jsem jako nenapravitelná perfekcionistka byla připravena na to, že se mi nemusí zamlouvat každý aspekt jejich návrhu.
Avšak od prvního okamžiku jejich prezentace jsem byla ohromená. Jejich práce dokonale odrážela všechny mé představy, a to bez toho, abych jim sdělila jakékoli specifické požadavky. Ať už to byl design loga, barevná paleta nebo doporučené fonty, vše bylo v dokonalé harmonii s mým vkusem. Co mi ale vzalo dech byl hlubší význam samotného loga, který přesahoval pouhou estetiku. Písmeno O, nový hlavní symbol značky Popona, v sobě nese hlubší význam. Bylo inspirováno pohledem do otevřené kabelky s organizérem uvnitř – drobný estetický detail v písmenu O tedy není pouhou ozdobou, ale znázorňuje kapsu organizéru. A jak už dobře víte, kapsa se v havajštině řekne Popona.
Z celého srdce děkuji studiu Heels Make Deals, za to že se díky nim Popona může pyšnit novou vizuální identitou, která je reprezentativní vizitkou značky. Jsem šťastná, že to co stojí za naší značkou, je nyní vidět na první pohled a že náš logotyp vypráví příběh, který je stejně jedinečný jako sama Popona.
Příběh jehož nedílnou součástí jste i Vy.